A Tendler Baut ZRT. új munkatársát keresi

irodai adminisztrátor

pozícióra

tendler baut logo

Kik vagyunk?

A Tendler Baut profi kivitelező csapata több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, hogy prémium minőségű, rendkívül gyors határidővel és az előirányzott költségkeretből valósítsa meg ügyfelei építési terveit.

Célunk a teljes körű ügyintézés – az építészeti tervrajzoktól a belsőépítészeten át, a teljes generálkivitelezésig.

Csatlakozz hozzánk!

Kit keresünk?

Csapatunk bővítésére új kollégát vagy kolléganőt keresünk irodai adminisztrátor munkakörbe. Tudsz egyszerre csapatban és önállóan is dolgozni? Szeretnél egy fiatal csapat tagja lenni, ahol mindig van hova fejlődni? Akkor ez a lehetőség pont Neked szól!

 

Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése

Elvárásunk Feléd:

  • Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Microsoft Word és Excel magas szintű ismerete
  • Képesség önálló, valamint csapatban történő munkavégzésre
  • Precizitás
  • Magas stressztűrő képesség
  • Talpraesett személyiség
  • Minimum 5 év munkatapasztalatot szereztél hasonló területen

Amit mi kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • 8:30-17:00-ig tartó munkaidő
  • Céges telefon, laptop
  • Modern 3. kerületi iroda
  • Fiatalos, lendületes, támogató csapat

Előny:

  • Telefonos ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás

Jelentkezés módja:

Jelentkezz fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével a ‘Jelentkezem’ gombra kattintva.

 

 

Kik vagyunk?

A Tendler Baut profi kivitelező csapata több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, hogy prémium minőségű, rendkívül gyors határidővel és az előirányzott költségkeretből valósítsa meg ügyfelei építési terveit.

Célunk a teljes körű ügyintézés – az építészeti tervrajzoktól a belsőépítészeten át, a teljes generálkivitelezésig.

Csatlakozz hozzánk!

Kit keresünk?

Csapatunk bővítésére új kollégát vagy kolléganőt keresünk ügyfélkapcsolati és adminisztrációs munkakörbe. Tudsz egyszerre csapatban és önállóan is dolgozni? Szeretnél egy fiatal csapat tagja lenni, ahol mindig van hova fejlődni? Akkor ez a lehetőség pont Neked szól!

 

Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Komplex megkeresések esetében egyeztetés szakterületekkel
  • Szükséges árajánlatok bekérése, azok koordinálása
  • Aktív részvétel a szervezet munkájában, egyes feladatok önálló vitele
  • Anyagbeszerzések lebonyolítása

Elvárásunk Feléd:

  • Microsoft Office programok magabiztos használata (Word, Excel)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Megbízható és felelősségteljes hozzáállás
  • Magas stressztűrő képesség
  • Jó szervezőkészség

Amit mi kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • 8:00-17:00-ig tartó munkaidő
  • Céges telefon, laptop
  • Modern 3. kerületi iroda
  • Fiatalos, lendületes, támogató csapat

Előny:

  • Telefonos ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélkoordinátor
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Ügyféltámogatás, adminisztráció

Jelentkezés módja:

Jelentkezz fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével a ‘Jelentkezem’ gombra kattintva.

Ha a munkakör felkeltette érdeklődésed, kérünk jelentkezz az alábbi űrlapon, fizetési igényed megadásával